Deutsche Kinderbücher

Etiketler

16 Mayıs 2018 Çarşamba

Çocuklara Ramazanı Sevdirmek

Herkese Hayırlı Ramazanlar. 
Ramazan'ın ilk gününden herkese merhaba. 
Ramazan ayı bütün bereketi ve güzelliğiyle yine karşımızda. Bu güzelliği oruç tutarak taçlandırıyoruz. Ama daha oruç tutamayacak olan yaşta olan çocuklarım için Ramazan ayının diğer aylardan farklı geçmesini, bu ayı biraz daha sevmelerini ve bu günlerde hayatlarında bazı farklılıklar olmasını istedim. Bunun için küçük bir Ramazan kutusu hazırladım. Aslında çocuklarımın ihtiyaçları olan ve istedikleri tarzda minik hediyeleri bu kutunun içerisine koydum. Amacım, her gün kutunun içerisinden bir hediye vermek. Başlangıçta kutuyu kapalı halde, içi dolu iken göstereceğim ve içerisinde onlar için bir sürü küçük hediye olduğunu söyleyeceğim ve böylece heyecanlarını arttıracağım. Söyledigim gibi, her akşam bir hediye vereceğim. 

İlk akşam için Eymen'e, onun çok istediği Ninjago figürlü çalar saat düşündüm. (Artık sabahları kendisi uyanmak istiyor)





Eren için de bir çift sevimli yazlık ayakkabı. 





Yarın için ikisine de araba şeklinde kalem.







  Üçüncü gün birer çift çorap. 





 Dördüncü gün, yine araba şeklinde silgiler






5. gün ikisine de birer tane Lego







6. gün yine Ninjago figürlü bir not defteri ve bir adet Cd




7. gün, çikolatalar






8. gün, bisikletlerinin anahtarı için anahtarlıklar







Bunlar da diğer günler için aldıklarım. (Hepsini okumak sıkıcı olur diye tek tek yazmıyorum). İnşallah beğenirler ve Ramazan ayını diğer aylardan ayıran güzel bir aktivite yapmış oluruz.













Sanırım son haftaya yetecek kadar hediyem yok. O günlerde de marketten lolipop, sevdikleri bisküvi tarzı şeyler almayı planlıyorum. Yetmezse evde birlikte kurabiye, pasta yaparız diye düşündüm. 


Tekrardan herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum...




22 yorum:

  1. çok tatlııııı düşünceeee :)

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim ben de bu fikri, hem motive edici hem mutlu edici.. Bence kesinlikle çok beğenecekler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, iftardan hemen önce verdim ve çok beğendiler. Ben de mutlu oldum. 🤗

      Sil
  3. Hiç böyle bir şey düşünmemiştim. Bizimkiler için sahura kalkıp sonra da yemek üzerine hemen uyumamak için hep birlikte çizgifilm seyretmek ramazan eğlencesi oldu . Sonra da öğlen ezanına kadar oruç tutuyorlardı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim küçüklüğümde de ramazanlarda sahurda televizyonda Hacivat Karagöz gölge oyunları çıkardı. Benim için de onlar çok zevkliydi.
      Burada Noel'de hrıstiyanlar çocuklarına Aralık 1'den 24'e kadar bir takvim alıyorlar.(Adı:Adventskalender) Bu takvimin her sayısında bir hediye ya da şeker-çikolata oluyor. Bizim çocuklar da onlara özeniyor. Ben de geçen yıl Ramazan'da öyle bir takvim hazırlamıştım. Ama bayağı zor olmuştu. Bu yıl hediye kutusu kolayıma geldi😊

      Sil
    2. Evet okuyunca ilk o kutu geldi aklıma , güzel bir birleştirme olmuş, çocuklar için sıcacık hatıra :)

      Sil
  4. ne kadar güzel düşünmüşsünüz, bence de çocuklara ramazanı sevdirmek ve farklılığı hissettirmek önemli, çok mutlu olacaklarına eminim, hayırlı ramazanlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet ilk hediyelerini çok beğendiler. Darısı diğer günlere...
      Size de Hayırlı Ramazanlar 🤗

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir fikir ya her gün küçük bir hediye böyle her sene ramazanı keyifle bekleyecekler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur. 😊
      Teşekkürler 💕

      Sil
  6. Ne kadar güzel bir düşünce olmuş. hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, size de hayırlı ramazanlar 🤗

      Sil
  7. Hayırlı ramazanlar çocuklarınıza bu kadar düşkün bir anne olmanıza gerçekten hayranım. Fikir çok güzel olmuş bende ileride bir çocuk sahibi olduğumda bunu deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel fikir, hani yabancılar da christmasa kadar 24 gün sayıyorlar ya hediye takvim ile, onun gibi ama en güzel ayda düşünmüşsün.
    Hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zaten ben de onlardan ilham aldım. Sana da hayırlı ramazanlar. 🤗

      Sil
  9. Harika düşünmüşsün. Hediyeler de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  10. Bu arada ben son zaman pek giremedim bloglara biraz yoğundum. Öykünün devamını en son kim yazdı. Merak ediyorum açıkçası nasıl gelişti öykü diye. Sevgiler .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öykünün devamını en son Elmas pırıltıları yazdı. Tamamını aşağıdaki linkten okuyabilirsin. Bayağı farklı ilerledi. Görüşmek üzere.🤗https://berlin7586.blogspot.de/2018/05/ortak-oyku-yepyeni-bolum.html?m=1

      Sil